Заборавете на Лабубу, сега оваа кукла го освојува светот: И возрасните ја купуваат

 


Јапонската плишана играчка „Мончичи“, која беше популарна во 80-тите години, доживува ново светско враќање на пазарот. Јапонската компанија Sekiguchi, нејзиниот производител, ја дуплирала продажбата, со што приходите достигнале 31 милион долари, од кои 40% доаѓаат од странство.

Како „Мончичи“ повторно стана популарна?

 

За разлика од 80-тите, кога „Мончичи“ беше наменета за деца, денес главни купувачи се возрасни, особено припадниците на Генерацијата Z. Нивната колекционерска страст и трендовите на социјалните мрежи придонесоа за овој успех.

Популарноста на „Мончичи“ особено порасна пред две години, откако Лиза од К-поп групата „Блекпинк“, која претходно го промовираше и брендот „Лабубу“, објави фотографија со играчката.

 

Компанијата Sekiguchi ја искористила новата популарност на брендот. Тие склучиле соработки со познати брендови како „Хело Кити“ и фудбалскиот клуб „Пари Сен Жермен“.

Сега, „Мончичи“ е достапна во големи трговски синџири како „Urban Outfitters“, а нејзината цена се движи од 15 до 35 долари, односно од 10 до 35 евра во Хрватска.

04.09.2025 - 23:31

 

Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа

најчитано сега