Со петиција се бара да не се уништува географијата како предмет
Да кажеме НЕ на уништувањето на ГЕОГРАФИЈАТА како предмет!“. На овој начин преку петиција објавена на интернет пред неколку часа се бара да се задржи статусот на географијата како посебен предмет, а не да се комбинира со други, како што е предвидено со новата концепција во основното образование.
Се наведува дека географијата е спој помеѓу природните и социо-економските карактеристики на просторот, а со концепцијата овие две нишки целосно се одвојуваат и вештачки се спојуваат со други предмети, што ќе доведе до несогледливи последици, како по учениците, така и по наставниците.
Се вели дека е неопходно модуларно изучување на наставните содржини и теми по предметот природни науки во петто и шесто одделение, а не сите содржини кои се однесуваат на предметите: географија, биологија, физика и хемија да ги предава еден наставник.
Едно од барањата во перицијата е задржување на статусот на географијата како посебен предмет (најмалку во седмо, осмо и деветто одделение) согласно нејзиниот комплексен карактер како научна дисциплина. Односно исклучување од предметите природни науки и историја и општество.
Иницијативата за задржување на географијата како посебен предмет е доставена до МОН, БРО и Претседателот на државата.
ЛИНК до петицијата.
Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа