За што служи дупката во прозорот на авионите?
Авионските прозори се изработени од три стакла. Надворешното стакло има функција на примарно структурно стакло, на средина се наоѓа дупка, а внатре се наоѓа тик до патникот. Меѓу надворешното и средното стакло се наоѓа мал простор. Тие две стаклазаедно со воздушниот простор, се одговорни за поднесување на атмосферскиот притисок над леталото. На висина од 10.700 метри воздушен притисок, изнесува 0,243 килограми по квадратен сантиметар. Тоа е премалку за функционирање на човекот (притисокот на земјата е околу 1,03) па така притисокот на воздухот во патничката кабина се одржува на константни 0,733 килограми по сантиметар квадратен. Што е поголема разликата на притисокот меѓу воздухот надвор од авионот и воздухот во него, поголема е празнењето на сите структурни делови на леталото, па такаи прозорот. За да се регулира дупката за дишење, како што е нејзиниот официјално име 0 се однесува како вентил. Тоа овозможува да целата сила на воздушниот притисок делува на надворешниот прозор, оставајќи го средниот расположлив за итни случаи.
Оцени ја веста
Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа